Mår som man förtjänar...

Gårdagens spontana grillparty var grymt lyckat!!
Vi hade sjukt kul och det känns sorgligt
 att jag ska lämna dessa härliga människor om bara ett par veckor... :-(
Men men, vi har bilderna som minne!













Grannarna på övervåningen bestämde sig för att de oxå ville grilla,
så de hissade ner en kräfta och en räka.





Jag gick tydligen lös på bålen, kan vara därför jag mår som jag gör i dag....







Me, Bobby and my pink-drink! :-)





Det underbara gänget!!



Snipp snapp snut så var festen slut...

Nu är det dags att göra sig i ordning för nästa party!
Idag har vi personalfest på hotellet så vi får se hur det mås i morgon...

Party on!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0