Ohh Lord.....

Vet att det varit dött här en stund nu,
men efter en vecka på Rhodos, så har det ända jag orkat vara att jobbat och sova.
Så här kommer det lite bilder från min och Maddes lilla resa!

 

Kl 03.30 och på väg mot Arlanda...

 

Rastlösa på planet..
Och Maddes tålamod sätts på prov då min väska kommer först och hennes dröjer......
Och tro mig hon behöver öva på att vänta! :-)

 

Första frukosten på balkongen,
och första doppet i poolen!

 

Haha, vi ser inte kloka ut!

 

Klassiska restaurang kort...



Jonna, känner du igen dig? :-)



Madde hittade sin man...

 







 



Haha, vi hittade dessa Mini-Wini-korvar i butiken, typ 2cm!
Såg inte så aptitliga ut...

 

 

 

 
 










 



Åt god mat varje dag!

 

På bussen mot Rhodos stad!









 



Avslutade festnatten med ett dopp i poolen kl 8 på morgonen...
Efter ett par timmars sömn traskade vi ner till stranden och la oss.

 



 



Tappar man saker från balkongen, måste man ju hämta dem....

 

Kan man röka jordgubbar?
Ja det kan man!

 

 

Sista dagen vid poolen

 



Sista kvällen :(

 





Vill inte, vill inte åka hem!!
Ni får slita mig här ifrån....
:)



Tack Madde och Rhodos för en härlig vecka!
Nu är det Trysil och jobb som gäller i en månad,
sen bär det iväg mot nya äventyr igen....


Kommentarer
Postat av: jonna

Härliga bilder och visst känner jag igen mig:) Har ju även varit där en till gång...

2011-08-09 @ 23:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0