Fenomenet....

Gillar fenomenet AfterWork sjukt mycket!!
Om jag flyttar hit kommer jag rösta för MINST 1 AW i veckan,
kanske lite lugnare än dom vi varit på de senaste gångerna dock,
 om man ska orka upp och jobba....

Fredagen var grym!
Vi började med picknick nere på strandvägen,
för att sen gå vidare till Soap-bar och sen O-baren.
Mycket Rosé blev det.....






















På vägen hem stannade jag på 7eleven och köpte mig en calzone och cola,
sjukt gott och välbehövligt!
Skulle vara så snäll och dela med mig av den till mina nya vänner
 som jag träffade på tunnelbanan, men råkade tappa den sista biten.
Surt!
Men som tur va satt det en kille med typ 100 cheeseburgare i väskan
 så han började dela ut dom till oss medpassagerare,
tunnelbanan på natten är ju riktigt trevligt!

Vet att jag inte är den bästa på att uppdatera saker just nu,
men jag har så sjukt kul i stan och vill njuta av de sista dagarna av semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0